söndag 24 maj 2009

Tyckte den här var lite cool

Lite girl power i den här tyckte jag.
Känner att jag behöver lite sånt.
Peppa mig själv lite grann, få upp självförtoendet.
Det är verkligen långt ner under marken just nu. Det var länge sen det var så här dåligt.
Inte bra alls.
Fuldagarna står som spön i backen och jag undviker att titta mig för mycket i spegeln.
Ååååå va jag hatar att vara en sån mes.
Jag hatar det, jag hatar det, jag hatar det, jag hatar det.
Jag vill vara cool, kaxig, självsäker, vill ta för mig av livet mer, vill känna att jag är bra på nåt, att jag är värd nåt, våga säga ifrån mer, våga begära.....ja va fan som helst.
Är faktiskt riktigt jävla skit less på att vara jag just nu.
Nån som vill byta, bara en enda dag !!!???
Tänk att känna: va jag är bra, va jag är snygg, det här vill jag testa och GÖR det oxå !!
MES ANNELI !!!
Jag blir sååå arg och ledsen på mig själv, att jag tillåter mig att vara så mesig fast jag inte vill !!!
Nu ska jag in och lägga mig med mina två små godingar som snarkar så gott i min säng.

Inga kommentarer: