onsdag 17 februari 2010

En dag fylld med trevligheter

Trots att jag inte mått speciellt bra och bara kännt mig ledsen över vissa saker så har det även funnits en hel del ljusglimtar.
.............................
Det bidde en tur på stan UTAN Anna idag. Men jag och Hugo strosade runt för oss själva.

Vi var inne på leksaksaffären och glodde lite. Och förutom massa saker som jag ville köpa till dom så såg vi det gulligaste jag har sett i hundväg.

Men guuuuud, går inte att förklara med ord hur toksöt den lille krabaten var. Blev charmad till döds. (men jag tänker inte ligga med den)



Sen gick vi hem, käkade lunch och begav oss hem till mamma. Fick telefonsamtal på vägen från en person jag saknat massvis. Förhoppningsvis så ska vi ses i morgon. (Och nej, det är ingen jag har legat med eller kommer att ligga med)

Väl hemma hos mamma, så pratade vi lite, uppdaterade varandra vad som händer i våra liv och drömde om miljonvinster.

Hämtade Ludde som först inte alls vilje följa med hem. Fick med honom i vagnen, han somnade där på väg tillbaka hem till mamma. Hugo hade hängt med mormor. Och så var vi kvar där et tag till, käkade lite mat och pratade med syrrorna (mostrarna)

Sen skjutsade mamma hem oss, det dröjde inte länge förräns pappa klev in innanför dörrarna och gjorde oss sällskap ett tag. Mycket trevligt.


Bara för att poängtera, så har jag intelegat med någon i min släkt.

2 kommentarer:

jan patrik brändström sa...

Ser ut som du haft en ganska hygglig dag iaf :)

Melinda sa...

Tänkte faktiskt fråga om du inte legga med din mamma, skönt att du klarade ut det! ;-)


Du är rolig du!