lördag 20 februari 2010

JAG FÖRSÖKER, MEN SER DET INTE


Jag försöker verkligen.

Jag försöker hitta nåt med mig själv som jag är nöjd med.

Jag brukar ju tjata om mina ögon....och dom är ju OK, men sanningen är den, att jag inte ser det så himla tydligt, utan mer fått det sagt till mig väldigt många gånger så att jag nu börjar tro på det lite grann. hihihi


Men faktiskt så försöker jag. Varje dag när man ska göra sig i ordning och tittar i spegeln så försöker jag. Men shit alltså......jag ser det inte.



Har gått upp så mycket i vikt och vantrivs med mitt utseende så allt blir liksom förstört. Ser ett par hyfsade ögon MEN dom sitter på ett FETTO huvud. Och då ser jag först och främst dubbelhakorna och påskinderna innan jag ser ögonen. DOm försvinner liksom.

(jag vet att det finns andra som är större än jag, men som sagt.......MIN BLOGG, MITT LIV, MINA TANKAR om MIG SJÄLV)






4 kommentarer:

Kak sa...

En bra sak är att du har halva inne i och med att du faktiskt försöker! : )

Skoj med omstylingen av bloggen, det blev uppiggande!

Erika sa...

Jag tycker det är så synd att du inte ser hur fin du är. Jag har alltid tyckt att du är en av dom finaste "tjejjerna" i byn.

Men tyvärr är deet ju så att man ser sig själv annorlunda än man hur man ser andra.

Vill bara du ska veta vad jag tycker iaf. :)

Erika sa...

Hej igen!
Det är helt oki att du följer bloggen min. :) Jag vet att du inte fiskade efter kommentarer, men jag har försökt hitta något bra tillfället att klämma in det på. :) Och jag tyckte att det passade bra just igår.
*jätte kram* :)

Susanna sa...

GUD, du är ju så fin!! :(
Jag har inte sett dig mycket aalls, men sett dig det har jag ju och jag anser inte att du är tjock för fem öre. Förstår att det är svårt att ta emot komplimanger när man själv tycker helt tvärt om.
Men du borde typ lägga dig på ett stort papper, be någon måla av dig så att du kan seee att du inte är stor.
Jag tror du ser någon annan i spegeln än vad du är.
Jag brukar aldrig kommentera bloggar, men jag kan liksom bara inte låta bli i dessa fall.
SÅ sjukt mycket snyggare med en glad tjej med utstrålning och två kilo extra en en pinne som är urtrött och sliten.
Men som sagt förstår att det är svårt att ta emot (dessutom från en ganska okänd männsika) men snälla du, Du är vacker!