måndag 22 februari 2010

HEMMA IGEN


Har varit och firat emma och elin på deras födelsedag. Alla systrar + Lisas Johan var där. Mammsen jobbade så hon kunde inte vara med :(

Men vi hade det super mysigt.

Det är underbart att sitta och lyssna på när syrrorna berättar gamla historier och om händelser från när dom var små.

Jag blir varm i kroppen när jag tänker på vilken tur dom har som haft/har varandra efter allt dom gått igenom.

Syskonbanden är så himla starka där.

Jag älskar dom så mycket och känner mig eller ska jag säga KÄNDE mig mer som en extra mamma än en storasyster åt dom när dom var mindre.

Nu börjar dom bli vuxna och min relation tilldom ändras på nåt vis.

Jag kommer ju aldrig bli så sammansvetsade med dom som dom är med varandra, men det gör mig inget. Jag älskar dom och önskar dom allt gott i världen.



.

Inga kommentarer: