torsdag 25 februari 2010

VAD SKA JAG GÖRA

Barnen är här nu och tack vare min älskade mamma har jag hunnit med det jag skulle.
Hämtningen av barnen blev väl inte som jag ville.
Sitter nu och bara är ledsen och gråter.
Blir galen på Ludde, orkar inte med hans attityd och kommentarer på en gång. Har längtat så mycket efter dom och hoppats att vi skulle få mysa och ha det bra när dom kom. Nu vill jag bara att han åker tillbaka till sin pappa. Får man säga så ?? '
Tur att Hugo är någotsånär lugn, men även han blir så klart påverkad av konflikterna med Ludde.
Tänk att ett barns ord kan göra så ont.
JAG HATAR ATT VARA SJÄLV JUST NU !!!
Jag hatar att ta allt det här själv, vill ha en kram och nån som håller med och som stöttar mig och som mankan dela det som är bra och det som är dåligt med barnen. Få lite hjälp, inte behöva be alla runt omkring om hjälp. Det är det värsta jag vet !!!

FAAAAAN !!!!!

2 kommentarer:

Tanja sa...

Här kommer en stor kram till dig!! /Tanja

Annika sa...

**Styrkekramar!**