tisdag 16 februari 2010

onödigt vetande

Snodde från Jessicas blogg:

Hur gammal är du om 5 år? 36........men fyller 37 det året
Vem tillbringade du minst 2h med idag? Mina barn
Hur lång är du? 167cm
Vem ringde du senast? Lasarettet
Vem ringde dig senast? En kille jag inte tänker skriva namnet på för då har vi snart legat med varandra ;)
Hur löd det senaste sms et du fick? "Jag kommer nu" ;)
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Gillar båda, kan inte välja nån.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda så klart. Hallå !!!!
När såg du senast din pappa? Fredags på stan
Vilken ögonfärg har du? Blågrå
När vaknade du idag? 07:00, men inte av mig själv
Vart tror du att du befinner dig om 10 år? I Fagersta, men med vem och hur situationen ser ut då, det tänker jag inte fundera över.
Vad skrämde dig om natten när du var barn? Konstiga ljud, jag hör dom än
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Shit, det minns jag inte. Va sorgligt :(
Hur stor är din säng? 1.80
Stationär eller bärbar dator? Stationär.........tyvär (klart att det rimmar)
Hur många kuddar har du i sängen? 4st
Vilka städer har du bott i? Fagersta, Örebro, varberg och SKultuna
Är du social? Japp, väldigt.
Favoritglass?! Mjukglass med massor av strössel.....choklad strössel
Favoritefterrätt? Gillar inte eftertätter, men jag får säga glass om jag ska välja nåt
Tycker du om kaffe? NEJ! Fy, det är ju skit äckligt.
Vad dricker du till frukost? Te/mjölk el vatten
Sover du på någon särskild sida? Nej, jag rör mig rätt mycket när jag sover tror jag
Kan du spela poker? Nepp, skulle inte satsa många ören om jag spelade ;)
Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Japp det gör jag :)
Föredrar du havet eller bassängen? Havet!!!!
Äger du dyrbara smycken? Nej, eller jag har ett armband som säkert är värt en del som jag ärvt av farmor.
Vad har du för ringsignal? Meet me half way- black eyed peas
Vad har du närmast dig just nu som är rött? En legobit
Kan du byta olja på bilen? Nej
Läser du dagstidningen? Nej, eller ja om an räknar med titta på rubrikerna på aftonbladet.se
Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix Fm
När var du i kyrkan senast? Oj, det minns jag inte

Inga kommentarer: