fredag 19 februari 2010

Mycket som upptar mina tankar nu


Det är mycket som upptar mina tankar just nu.
Mina barn

Mina underbar små vildingar. Just nu ligger dom båda på soffan och sover. Dom är så vackra, och dom är mina.

En skilsmässa för med sig mycket gott om man inte mådde bra i relationen, men för min del dog en stor bit av mig i samband med det som hände. Mina barn togs ifrån mig. Min rätt att varje dag få krama och pussa på mina barn bara försvann helt plötsligt.
Även om det gått snart 1 1/2 år så kan jag inte komma över det, för ångesten har ett strypgrepp runt min hals när överlämningen närmar sig. FÖR JÄVLIGT är vad det är.
Tårarna rinner och jag är så maktlös.
.................................


LÖÖÖÖV
Och nu när jag sitter här och tycker så synd om mig själv så kommer det ju också upp tankar om kärleken.
Jag tvivlar så starkt på att jag någonsin kommer att bli kär igen. Kan inte ens föreställa mig känslan. Jag drömmer om den men det känns så overkligt långt bort.
....................................

Ekonomin
Jag tittar på mina räkningar och undrar hur länge man kan leva på luft och om det verkligen är nödvändigt för barn att äta mat varje dag !!!
Förstår inte hur den här månaden ska gå ihop över huvudtaget.
Jag kanske skulle ta betalt från alla som jag tydligen ligger med....skulle bli en rejäl hacka tror jag minsann (jag skämtar nu)
.............................



Vänner
Med min mobil ur funktion så har det inte varit så mycket kontakt som jag har velat och jag är så ledsen för det.
Och lite annat som gör mig ledsen.
Kanske överreagerar jag, kanske inte :(

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle vilja ha tillbaka mina pengar. Inte för att du var dålig men jag har lite dåligt med cash just nu.

Melinda sa...

Är det mobilen i sig som är ur funktion, eller är det din mobiloperatör?

Maria sa...

Jag känner såååå med dig. :(

anneli sa...

Anonym.....ok, det kan vi fixa, men vem av alla är u då ?? hahaha

Melinda: Det är abonemanget som är spärrat :(

Maria: TAck :)