lördag 27 februari 2010

TYSTA LEKEN ??? VA ÄR DET ???

Att gå på stan med vildingarna är en prövning alltså. Affärer och vildingar går nte ihop.
Först enhel del övertalning, mutor och andra grejjer inann vi ens kommit in i affären, väl inne så föreslår jag att vi ska leka tyta leken el sovleken......Woohoooo vilken bra idé.
Det tyckte inte barnen ;)
Vi leker brottning, bergsklättrning och skrikhögt lekar istället yuckte dom.
Men bäst är dom ändå.

Och mitt tålamod har faktiskt varit skit bra så jag har inte lidit så mycket. Även om jag önskar att det NÅN GÅNG kunde gå smidigt och lugnt till på affärerna.

Men jag har iallafall fått handlat så nu finns det mat för ett par dagar framöver.

Vägen hem tog vi med buss. Träffade på Seija (kompis mamma) trevligt att prata lite med henne.

Nu kokar soppan. Måste gå.

KRAAAM

Inga kommentarer: