söndag 16 maj 2010

Energitjuvar

En av dom jobbigaste sakerna jag vet är männsikor som tar så mycket energi.
Och det är sånna personer jag inte vill ha i mitt liv.
Det värsta är att det behöver inte vara elaka personer, det kan till och med vara nån man tycker väldigt mycket om men som det bara inte funkar med rent mentalt.

En sån person som inte kan unna någon annan att må bra. En person som måste komma med nåt negativt istället för att vara glad för sin vän. Det märks så tydligt på sättet, blickarna och bemötandet.
Ush nej jag gillar det verkligen inte.

Och tanken på att andra som man inte känner lika bra som verkligen är super glada för det som händer i mitt liv och att jag äntligen mår bra, det är skumt att personen inte reagerar på samma sätt.
SÅ himla tråkigt och ledsamt

Det ligger ju hos den personen och jag kan ju bara ändra på mitt sätt att ta det och göra nåt åt det.

.

1 kommentar:

Andrea sa...

Du, den personen är ingen riktig vän!
Delad glädje, dubbel glädje. Delad sorg... ja du fattar :-)
Läste något så himla bra idag. Undra vart 17 det nu var... Jo, nu vet jag! Jag citerar:"A GOOD friend will bail you out of jail , but a TRUE friend will be sitting next to you saying : "Damn...We fuc*ed up!"