fredag 22 oktober 2010

ÄNTLIGEN

Idag kommer vildingarna igen. Åååå va jag har saknat dom. 8-9 dagar ifrån dom är alldeles för mycket. Gillar inte alls det nya schemat som vi har. :(

Men idag kommer dom å jag ska pussa och krama ihjäl dom.
Tyvär så måste jag lämna ifrån mig dom till pappa och Anna i natt för att jag ska jobba. Men i morgon då ska vi ha suoermys bara barnen och jag. Dom har tjatat om hamburgare så i morgon blir det hamburgare och godis och film.
Åååååå va jag längtar.

Igår grät jag två gånger på dagen när vi kom in på julafton.
Det blir första året som jag är utan mina barn sen dom föddes.
Tårarna kommer nu med.
Detta är så sjukt jobbigt, det går inte ens att förklara..........Vad är en julafton utan barnen ??? Det var inte så här det skulle vara !!!!
Jag hoppas att jag får jobba på julafton HELA DAGEN !!!!
Tänker bojkotta julafton i år.
TOTALT !!!

1 kommentar:

pennypancake sa...

ja fy faaan samma för mej,det är pappavecka då & jag har frågat om jag får dan innan men han kunde inte svara!!!jul utan sitt/sina barn finns liksom inte,DET VAR VERKLIGEN INTE SÅ HÄR DET SKULLE BLI!!!jag ska åxå jobba så mina arbetskamrater som har sina barn hemma får va med dom(d glädjer lite iaf) ni får ha "minijul"före lr efter=) kram