lördag 30 oktober 2010

Dagen efter

Flott flott flott flott flott
Dagen efter skulle kunna sammanfattas med ett ord: FLOTT
Nu mår jag så illa att jag skulle vilja spy 300 gånger, skita ur mig 500 stora lass.
Jag och min bejb från storstan och haft diskussioner på en lagom låg nivå och det är alltid underhållande.


Lite frågor/anekdoter/funderingar/reflektioner angående gårdagen:
Varför har jag ett sånt behov av att fisa inför folk när jag har druckit, som om jag vore cool eller nåt ??
"Hon säger att hon sover" (vadå dissad liksom)
Vem var den där snyggingen som jag aldrig sett förr ?
"Vem av alla ska jag ligga med???" (typ)
Nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej...........ok då !!!!
Jag är populär hos tjejer !!!


1 kommentar:

Mig sa...

Det måste ju vara uuuunderbart att ha en MASSA sexpartners att välja på!!! Eh........