tisdag 26 oktober 2010

Skrattretande

4 kommentarer:

pennypancake sa...

jag säger åxå:HERREGUUUUUUUUUUUUUUUD!!!

Andrea sa...

Hahaha, fy fan!!
Just nu kan jag bara skratta, det är liknande händelser som utspelar sig med mitt X just nu.
Ledsen att säga det, eller en tröst kanske: De verkar vara lika blåsta! medfött kanske ;-)
Men att de inte fattar att det inte är oss de straffar, utan barnen. Trögfattade ointelligenta iqbefriade spån!!
(blev tvungen att få ut mig det där bara, hahaha)

Melinda sa...

Fattar inte hur karln resonerar. Det är ju inte som att du är där på date med honom. Det måste väl C också fatta?
Och P måste väl fatta att Cs X är intresserad av vad hans barn gör...

Man slutar väl inte intressera sig för vad barnen gör bara för att det inte är "min vecka" eller "mitt förslag"? Herregud!

Om de slutar tänka lite mindre på sig själva och på barnen istället!

Man blir lite mörkrädd faktiskt!

Veronica sa...

Men vilken diva han är! Mitt X har varit lite likadan, och det värsta är att det alltid (?) handlar om den nya kvinnan... Det är inte för inte sagan om den elaka styvmodern kom till. Med det inte sagt att den nya är elak mot barnen men det är ändå alltid hon som styr! Nåväl, med åtta år separation i baggaget så är det mycket bättre och nyförtiden fikar vi allihop inkl. farmor, farfar, mormor etc. efter skolavslutningar och annat. Så lite hopp finns! (För mitt x har aldrig heller gjort ett fel, att är tydligen helt fullkomlig som människa...) Klart du får gå på träning om du vill!