fredag 29 oktober 2010

Så var den här dagen slut


Har haft en jätte bra dag. Barnen har varit underbara. Skönt att få lite egen tid med Ludde också, och det verkade som om han tyckte det samma. Hugo hade haft det bra hos sin kompis. Men var inte kvar så länge. Vi var nere på spöknatta på stan. Hugo somnade men jag och Ludde gick i spöktältet. Jag var nog mer rädd än vad han var. Kikade runt på stan och köpte mig en mössa och underlagskräm. Kom hem. . . . Städade och tvättade och barnen fick glass. Sen när dom somnat var det egotid med film och cola light och ostbågar. Och lite sms med 'den intressanta' på mitt initiativ så klart. Men jag kan då inte tolka in nåt intresse i hans sms, men så kommer det små grejer som gör att jag blir lite hoppfull. Aja, fortsättning följer! God natt

Inga kommentarer: