lördag 23 oktober 2010

Det blev baren

Var så inställd på garderobsjobb när jag gick till Green man i tidigare ikväll, men det visade sig att jag minsann skulle ställas i baren. Jahapp.......shit vart så jävla nervös och rädd och orolig och nervös och så vart jag nervös också och rädd och så lite orolig och nervös. SHIT !!!

Men tur som det var så var det bara 15 pers på stället hihihi.
Men fick hälla upp några öl, blanda några drinkar och ta betalt......sa jag att jag var nervös förrästen. Men söta Malin och Emma tog så bra hand om mig så det var lugnt. Det var en skön början.
Ridge ville ha tillbaka mig så det blir nog fler gånger.

Fick sluta tidgare för att dte var så dåligt med folk oxå.

Har haft sms kontakt med "den intressanta" hela kvällen. Och faktiskt så var det HAN som skickade först. IIiiiiiiiiiiii, och nu har jag gjort nåt som jag inte vet om jag skulle ha gjort. Men men.........vi får vällan se. Iiiiiiiiii shit man är som en fjortis.

Nu ska jag lägga mig i soffan och glo på nattTv och sen är det zzzzzz

Inga kommentarer: