torsdag 28 oktober 2010

Jag åt en jätte äcklig banan

Vart befinner jag mig just nu ?
Just NU är jag ganska tom och har inga större behov av nånting. (men fråga igen om några timmar)
Det är så sjukt vad livet går upp och ner heeeela tiden.
Ibland skulle jag vilja ha det på en ganska jämn nivå bara för ett litet tag. Jag är inte sån som person men skulle önska att jag kunde njuta av "det normala lugnet" en vecka eller två.
Och Inte få sug på bullar, sex, träning, pengar och alla typer av sällskaps sysslor.
Det är som om jag alltid måste ha nåt att "störa" mig på, annars är det inte jag.
Det är jätte drygt. Jag är nog inte lätt på det viset.....jag är så extrem. *suckolainen* (förlåt BajsCarro, men jag har snott ditt uttryck)
HUr ska nån annan palla med detta när jag inte gör det själv liksom. Titta där kom det nåt jag kan fokusera och grubbla på. KANON ;)

Inga kommentarer: