lördag 23 oktober 2010

2 år på Promillehill

http://anneli78.blogspot.com/2008/10/mitt-nya-hem.html

Mitt blogginlägg för precis två år sen.

Jag har bott på Ringvägen i precis 2 år nu. Jag trivs faktiskt jätte bra. SKit samma egentligen vad som händer runt omkring mig, jag känner mig säker och jag skulle aldrig utsätta mina barn för farligheter genom att bo här.
Ringvägen är bra. FAKTISKT !!!! Jag är stolt över att bo här och står för det. Jag kan skämta och driva om stället men det är mest för att bre på andras uppfattning och för jag gillar klyshor och fördommar...eller jaiallafall att driva med dom.

Som mitt hus kallar jag knark- och klamydia huset. Det har sina grunder (tror jag;)) men................jag har varken klamydia (wooohoooooooooooooo) eller knark. SÅ det så ;)

Grattis till mig som bott två år på samma ställe......det är inte ofta det händer. Har ju flyttat 19 gånger i mitt liv och utslaget på 32 år så blir det ingen evighet på nåt av ställena.

Inga kommentarer: