söndag 31 oktober 2010

Mycket känslor just nu

Det är alltid svårt att skriva ett inlägg när det sista jag skrev avr så allvarligt och hemskt.
Får mig att känna mig bortskämd och patetisk.

Och det är några av dom känslorna som har samlats inuti mig idag.
Barnen har åkt, hämtades av C. hatar när dom åker. HATAR det. Tomheten är ett faktum och ledsamheten och ångesten inför att vara själv. Saknaden efter kaoset och skriket, bråken....kramarna, pussarna, tjatet, gonatt sagorna, småsnarkandet när dom har somnat och det överttrötta skrattet från deras rum innan dom gjort det.
Ush, tomt i hjärtat är det.

Och med den tomhetskänslan i det partiet får jag panik och vill fylla det. Vill ha nån här, vill kramas och umgås. Vill att nån ska vilja umgås med mig tills mina barn kommer igen.
Men vem ?? Vem vill jag ha här ?? Det är tumult i huvudet och hjärtat.
Och jag avskyr att vilja ha det jag absolut inte kan få och att sukta efter det som jag vet inte egentligen kommer att funka.

Men funkar nånting ?? Jag känner mig dödsdömd. Singel för resten av mitt liv. Hatar att vara så här känslig. Och första kvällen utan kidsen är som vanligt värst !!!

Min patetiska resa fortsätter, förhoppningsvis lite lugnare i morgon.

Inga kommentarer: