lördag 30 oktober 2010

Hemma efter en jävligt rolig kväll

Sitter  i mina myspys kläder, men mina två grabbar Ben & Jerry ;) Blir inte bätte än så. Har fått end el skamliga föslag under kvällen men inget jag har nappat på. Hörde en del info som gjorde mig glad men samtidigt förvirrad och ledsen.
Varför visste jag inte om det här och varför ska det vara så här ?? Kunde han inte ha sagt nåt. Nej istället ligger han runt med andra och..............ja fan vet jag.

För övrigt har kvällen varit skitbra !!! Roligt att få dansa äntligen. Robert var där och vi shejkade ett tag. Kul som fan. Annars sprang jag mest runt och minglade. Några godingar fanns på plats men jag är inte på flirt humör överhuvudtaget. SKumt för att vara mig. Eller ok lite flirtade jag men inte med nån baktanke ;) Inte för att ragga.

Kvällen var toppen, jag gick hem lite tidigare för att alkoholen slog till ordentligt i skallen på slutet även omjag slutade dricka tidigt.

Nu ska jag strax sova

Tack för idag Go natt

Inga kommentarer: