måndag 25 oktober 2010

Gud så gulligt

Melinda har gjort värsta gulliga grejen till mig på facebook. När jag till slut fattade att det faktiskt var en "Anneli app" så blev jag tårögd. Hon hade gjort det alldeles själv till MIG. Underbara tjej !!! <3

Anneli!


 Anneli Ta åt dig!:


1:Du har fina tänder!
 
 
 
 
 
 
 
 
Har haft en del intressanta samtal på fejjan och på msn. Men min magkänsla säger att det inte är så bra som det först verkade. Men jag ska försöka att tänka possitivt.
En ny bekantskap har gett en del insikter och diskussioner. Jobbiga men givande.

Fick sällskap ikväll av en kär vän ;) .......ÅNGESTEN HA SLÄPPT LITE GRANN OCH DET TACKAR VI FÖR. :)
Även om det fortfarande finns kvar en smula, men inte alls lika mycket som innan. Tur att man gör bort sig för bra personer hahaha

Inga kommentarer: