söndag 17 oktober 2010

Jobbade

Det jobbades på greenman igår. Faktiskt riktigt roligt, och jag är glad att jag tog beslutet att jobba istället för att gå ut. Det var ju lite ungdomsgård över det hela och det är nor roligare att observera än att delta i.

Träffade nytt folk och alla var så snälla.

Snygg kille kallade mig för "Min Servustjej" I like it !!!! :)
Garderobsjobben är ju ungefär lika överallt, men jag kände lite kaos i början, men sen fick jag en egen garderob att stå i och då vart det bättre.
Jag är väldigt tacksam att jag fick jobba, behövde varenda krona + lite till.

"den intressanta" skickade sms igår oxå....det var kul.....för jag hade inte skickat nåt först så det var ett framsteg :) Kul kul !! Pär med ä träffade jag på oxå, SNäll kille det där.

Några försökte väl panikragga där på slutet men nopp. Icke, Anneli är stenhård. From NU är det kvalitet jag vill ha. Ingen som ligger med en, sen snckar skit och sen ligger med 200 andra. SÅnt gör bara ont.

Inga kommentarer: