onsdag 27 oktober 2010

Många kodnamn just nu och här kommer ett till

Fick ett meddelande från "en annan" som ville komma över en snabbis och säga hej nu på kvällskvisten.
Visst, ett hej kan jag väl kosta på mig. Alltid trevligt med sällskap.

Keep in mind nu kära läsare att jag är en social tjej som kanske är lite naiv och blåögd ibland och tror bara gott om folk (typ) och tror inte att folk kommer hit med en snuskig baktanke. Och därför säger jag att det är ok. Därför kan jag titta på film och dricka te (alltså film och te på riktigt inte sex) med vem som helst i stort sett.
Jag älskar att träffa nytt folk. Både tjejer och killar. Men så fort det kommer en kille så blir det snack. Konstigt det där. Men så är det ju,
Men bara så att NI vet att när jag träffar nån och nåt händer så får ni veta det ;)

Inga kommentarer: