onsdag 13 oktober 2010

Jahapp....då var vi där igen

"Nån" skickade ett sms idag...IGEN, och denna gången var det lika meningslöst och kontaktsökande som det igår.
Men denna gången skulle jag fixa detta, det där med att vara hård och kall och kyyyyylig.
Men jäveln kan spelet så sjukt bra. Han har varit med förr och vänder på varenda liten grej...och det slutar med (precis som igår) att jag är super patetisk och i stort sett bönar och ber om KÄÄÄÄRLEK. Ok, inte riktigt men i hans vrld så är detju så klart så.

Han är en player. Han spelar i den höga divisionen på det området, han kan alla knep och trix och jag är säkert 1 av 100 tjejer han sms:ar med. MEN..........det är ju sånt som är intressant.
Det där att vara så lite värd och men ändå värd lite. Fattar ni. Han hör ju ändå av sig. Men vad han vill mig, det vette fan.

Och med tanke på mitt patetiska sms idag igen, så var det väl ajöss och good bye.
SUCKOLAINEN x en miljon

Inga kommentarer: