lördag 19 mars 2011

24e feb 2009

Då gillade jag skvaller, hade inga problem med det. Kanske för att jag var ganska förskonad från det just då. Men åren har gått och numera är skvaller nåt jag inte ens blir speciellt road över för det är så sällan det stämmer.

Rykten, skvaller och sånt........jag har förståelse för det "roliga" men nääää, jag kan lyssna men tar det mesta med en nypa salt och lägger ingen verklighet och sanning i det förrän jag får det bekräftat av den det berör.

Hade det varit det hade jag setat med en knarkspruta i armen, vitt pulver i näsan och legat med alla under 19 år i hela fagersta, haft X antal förhållanden, varit lesbisk och konverterat till Islam.
Inget av det stämmer. Bara så att ni vet. 

*PUSS*

1 kommentar:

Mig sa...

Nu blir jag lite besviken. Innebär detta att vi inte kommer bli ihop?