fredag 25 mars 2011

Då var det strax helg.

Idag är dte alltså fredag med allt va det innebär. Kanske kommer jag iväg till Avesta idag efter jobbet, jag håller iallafall tummarna för det.
Ikväll blir det fest hos Hanna och ev utgång. Men jag tror inte jag har råd med det tyvär.
På lördag ska jag jobba kväll på Servus, det är så skönt när jag äntligen får jobba lite. 

Fick ett kvällspass på onsdag oxå, bara hoppas på att man får barnvakt tills dess.
.....................

Jag hade en sån bra känsla i magen igår när vi var hos Mattias och Robyn och sen när vi kom hem likaså.
Jag var varm i hjärtat och magen. Lycklig skulle man kalla mig.
Känns bra trots allt. Riktigt bra till och med. *suck* Hade kanske inte väntat mig det.
Men ibland dyker det där jobbiga upp och OJ så jävla ont det gör då.
Som ett rejält HUGG i bröstet. Men men.............det kanske blir så ett tag.
Men det är bara att vänta ut det, och hoppas att den känslan försvinner snart. 

*PUSS*

Inga kommentarer: