söndag 13 mars 2011

Bonus, inget måste

Funderingar på kvällskvisten

Jag försöker verkligen att uppskatta allt som mitt liv har att erbjuda och jag tycker att jag har det mesta jag behöver,
Jag kräver inte mycket av min omgivning, jag har rimliga drömmar, men visst gnäller jag.
Jag kan önska mig ett fast jobb, vilket i sin tur ger mig en fast och högre inkomst, mer möjligheter att hitta på roliga saker, köpa presenter till nära och kära, skaffa körkort, åka på nån resa med barnen och torka mig med Lambi i arslet när jag har bajsat, handla lite leksaker och mer kläder till barnen.

För mig är det lyx, för många andra en självklarhet. Jag gillar att vara lätt att tillfredställa. Jag gillar mig och mitt sätt att se på det matrealistiska.  Som LYX, inga nödvändigheter, Bonus, inget måste.



Feel me
Wish everybode luck
Love me, Love yourself
Expect everything
Try anything
Enjoy sex
Embrace life

*PUSS*

Inga kommentarer: