fredag 18 mars 2011

Det finns godhet i världen

Idag fick jag ett mail från Snyggo som hon hade vidarebefodrat från en tjej som läser min blogg.
Jag skulle få ett bord och en matta utav henne....bara sådär.
Messade lite med henne och jag vart så rörd att jag började tjura (så klart)
Vilka hjältar det finns. Änglar utan vingar som helt osjälviskt hjälper nån som dom inte ens känner.


Jag måste säga att jag haft en enorm tur och jag är sååå tacksam över alla snälla personer jag möter och som jag har runt omkring mig.
Jag finner verkligen inga ord.
Borde inte bli förvånad längre man jag blir verkligen det.

Det är allt från, en cola light levererad till dörrer, snälla sms, möbler, kläder till barnen, mobiltelefoner, barnvakt när man ska handla, skjuts, bjuder på fika....ska jag fortsätta ??

Jag kanske låter som ett charitycase, men jag ser mig inte så.
Jag ber sällan om hjälp men får det, och jag har lärt mig att man måste ta emot hjälp när det erbjuds.
Jag hade gjort likadant om jag hade kunnat.

TACK för att ni finns och för att era hjärtan är goda



Inga kommentarer: