tisdag 29 mars 2011

Life is good

Livet är ganska så jävla bra just nu.
Visst finns det alltid några fel man kan hitta men jag orkar inte leta eller ens prata om dom just nu.

Men som sagt, life is good.
Mina vildingar är här, jag får jobba på två olika ställen somjag trivs hur bra somhelst på, jag har min grottman (ja, vad det nu är vi har, hur som helst så gillar jag det), mina vänner, jag har inget fast abonnemang på Telenor längre, jag har sommarjobbet fixat, jag har en lägenhet som jag själv tycker känns hemtrevlig och saker och ting börjar falla på plats här hemma, jag är omringad av änglar/vänliga själar och godhet.

Jag njuter, för jag vet att i morgon kan saker vara annorlunda. Alla dessa grejer är inget jag tar förgivet. Inget jag ser som självklart.
Livet har sina vändningar. Men, just NU njuter jag av det jag har. För när som helst kan det ena eller det andra vara borta.
Men jag hoppas så klart att allt fortsätter så som det gör nu.

....................the rest is still UNWRITTEN !!!

*PUSS*

Inga kommentarer: