fredag 11 mars 2011

The return of the Wild Kids

Idag kommer vildingarna hem igen !!! Kaoset och kramarna. <3
9 gånger av 10 så brukar första dagen bli katastrof med alla omställningar och förvirring.
Att vara borta från sina barn i 9 dagar är för lång tid tycker jag både för dom och för mig. Det känns på nåt vis som det är främlingar (hoppas ni fattar vad jag menar) som man träffar och man blir "rädd" för deras reaktioner, ska dom vara glada/arga/ledsna/förvirrade/känsliga ??? Värre känsla får man leta efter.

Men det är sånt man får ta bara. LÄgga sina känslor åt sidan så att dom inte påverkas, vilket inte alltid är det lättaste. Men försöka iallafall.

Men jag längtar, jag längtar såååå himla mycket. Och det bästa är att vi nu har hela helgen framför oss. SÅ inget stressande till dagis och sånt utan bara njuta av helgen och myset.

*PUSS*

Inga kommentarer: