lördag 26 mars 2011

Då har det blevat lördag

Det är lördag vilket innebär att det var fredag igår. Och va hände då ??
Jo jag jobbade till 15, sen hann jag med en fikastund på stan med Anna.
Sen hemmåt för att ta emot MJ så satt vi här och vinade och pratade skit. Tiden gick sjukt fort och sen begav vi oss till söta Hanna för lite mer fest innan vi drog vidare till Bruks för lite härlig bonnfylla och dans.

Tappade räkningen på antal träskoroch skinnvästar, men vi hade det ganska skoj faktiskt. Inga skandaler från mitt håll iallafall.




Mötte uppp Grottmannen och vi gick hem och sov. Vaknade sju i morse och kunde inte sova mer. MJ hörde av sg och kom förbi och vi hade bakisprat och sen kom Martin ovh vi hade allihopa en härlig fyrkant så här på morgonkvisten.
 Life is good !!!

Nu har grottmannen handlat och lagar mat åt mig. LYX !! SJälv har jag fejjat runt med sopborsten (saknar dammsugare)  och plockat så nu ser det ut som ett hem igen.

*PUSS*

Inga kommentarer: