måndag 14 mars 2011

Önskas: kram och förståelse

Oj va jag kämpar för att inte bryta ihop nu.
Ludde och jag har bråkat IGEN och jag tappade tålamodet och min mammaroll borde avskrivas.
Fan jag fixar inte hans vredesutbrott alltså. Jag fixar inte det han säger till mig, det tar så jävla hårt.
"Jag vill hem till pappa!!!!" Ja fan, i den stunden önskar jag att han hade varit det.
Men det gör så jävla ont att höra. Hela hjärtat värker.

Efter att ha bråkat och Jennie skjutsat hem oss så tog det bara en minut så var han hur snäll och go som helst och jag önskar att jag kunde släppa det lika fort, men det går inte.

Hur fan kan jag tro att nån ska orka med mina barn när jag knappt gör det själv i vissa stunder ??? Å då älskar jag ju dom till döds.

Em kram på det här så......då blir det nog bra igen !





Inga kommentarer: