torsdag 24 mars 2011

Jag känner mig så dum

Där kom smällen. Aj !!!
Tänk att det kan göra så ont.
Så mycket tankar och så mycket analyserande av mig själv. Varför tar jag alltid på mig allt. Varför tror jag alltid att det är mitt fel på nåt skruvat vis.
Om jag hade varit bättre
Om jag hade varit snällare
Om jag hade varit snyggare
Om jag hade varit smalare
Om jag hade gjort si istället för så.....................osv osv osv.

Och japp..........jag borde vara van det hör liksom till när man är Anneli Nielsen.

Men, jag släpper det så gott jag kan här och nu.
Dags att börja göra sig i ordning för att gå till jobbet, in och pussa på min Caveman först, sen idag blir det fika med fina tjejer efter jobbet <3

Blir bara mer och mer övertygad för varje dag som går att jag har dom bästaste vännerna i hela världen. Tack för att ni finns !!!!


Önskar att jag var den här snubben. Han verkar rätt nöjd med sitt liv.
SÅ enkelt och okomplicerat att ligga med sin bil liksom.

*PUSS* 

Inga kommentarer: