måndag 14 mars 2011

Lite Ernst citat

" Jag trodde aldrig jag skulle kunna komma överens med det där älghuvudet "



" En kärleksdryck?
Det här kan bli en spännande kräftskiva "



" Och plötsligt så har jag fått en stol som är ett bord som är en stol "


" Det är bättre att gasa, göra för mycket och så backa lite grann än att vara ängslig för att göra någonting alls "


" Den här typen av papperskorgar har jag umgåtts med "


" Här kommer huset att trivas bra, här kommer jag att trivas bra. Vad kan det bli då? Bara bra! "


" Att gå på dass ska vara en upplevelse! "

" Egentligen ska man inte säga till folk vad de kommer möta när det går på dass.
Utan öppna dörren och Wow! "


" Jag har ju så lätt för att bli förälskad, så jag blir kär "


" Det är lite pilligt, snart nog får man in tekniken och då går det undan "


" Och jag ska få gå in i det allra heligaste "


" I det enkla bor det vackra "


" Man kan fråga sig vad spar vi all tid till? "


" När man var liten var man inte riktigt trygg med tomten "


" Nån har för stort, nån har för trångt, nån tredje får inte till det "








Inga kommentarer: