tisdag 22 mars 2011

Två jobb idag

Det vart en tidig kväll igår och det är jag tacksam för. För idag står det två jobb på schemat. Först det här nya, sen spenderas kvällen på Servus tillsammans med Linn. Hur kul som helst !!!

Å jag måste ju berätta om världens bästa glasögoncentral :)
Nånting hade gått sönder med mina gamla glasögon (ca 100 år gamla) DOm var tarsiga, olika färger lite överallt och allmänt sunkiga.
MEN, nån lite grej hade gått sönder när dom låg där för att repareras för 20 gången och då.....va gör dom då ?? Jo, dom ger mig ett par helt nya glasögon. Samma form men en annan färg. (bild kommer)
Gissa om jag blev glad.

Dom är verkligen bäst där uppe. SPeciellt en där som jag gillar massor, alltid så snäll. Sånna personer kan verkligen göra ens dag.

*PUSS*

Inga kommentarer: