fredag 17 december 2010

Är redo


Väntar nu på att mamma ska komma och hämta vildingarna.
Tänk att man får separationsångest bara man ska åka iväg i några timmar från dom.
Mina Bästaste.
Kanske inte kan ge dom allt jag vill till jul men jag tror dom uppskattar det dom kommer att få.

Oftast så har dte intev arit dom dyraste och stärsta presenterna som varit bäst, inte dom som dom har skrivit och berättat om på dagis osv.

Luddes kalas sist....då skrev han om plast svärd och sina två tårtor. SKit söt liksom !!! Och han hade ju fått massor med "finare" grejer.

Vill inte ha otacksamma barn som får ALLT dom vill ha. Va finns det då att önska sig ??
Är det bara ett försvar för att jag inte kan GE dom allt. Nej det har faktikt varit viktigt för mig sen den dagen dom föddes.

Det ska inte läggas för mycket värde i det materiella.

Inga kommentarer: