måndag 20 december 2010

Jag är sååå nyfiken

Jag analyserar sönder mitt julkort som jag fick.
Nettan och MJ tror att det är från en kille. Jag tror att nån kanske ansträngt sig i skrivandet för att inte avslöjas och då kan det vara vem som helst. Men ett hjärta och texten "världens bästa Anneli m, familj" tyder på en tjej tycker jag.

Men en tjej kanske hade skrivit Ludde och HUgo. Iallafall om det hade varit en nära vän. Men hade det varit en nära vän hade den väl skrivit vem den var.

Det jag fick med julkortet låg i ett rött papper....typ pysselpapper så jag antar att det som skrivit det har barn.
Och personen måste känna mig ganska så bra iallafall. Och kanske ite skrev sitt namn för att den trodde att jag kanske skulle bli förnärmad av presenten...vilket jag ABSOLUT INTE vart.

SNÄLLA SÄG VEM DET ÄR !!!!

Inga kommentarer: