fredag 31 december 2010

Dags att summera 2010

2010

Nr1 *Vildingarna*
Mina vildingar har flrgyllt mitt år på alla sätt och vis. Dom gör mig levande och dom håller mig kvar på jorden.
Under 2010 lärde sig Ludde och cykla utan stödhjul på min födelsedag
Vi tog oss en liten mini tripp till Sthlm och Skansen på sommaren varmaste dag.
Hugo fyllde 3 år och Ludde 5.
Vi firade midsommar och barnensdag på Hembygdsgården.
Vi badade, tog oss en hel dag i västerås med turisttåget, vi åkte båt, vi hade picknic, vi åkte till Ängelsberg. <3
Mitt liv med vildingarna blir aldrig tråkigt.

.......................

Nr2 *Mina vänner*
Jag vet att jag sagt det förut, men mina vänner är guld värda !!!!
Mina gamla vänner och mina nya vänner kan beskådas här nedanför.
Dom finaste i världen.
DOm sprider glädje, dom tröstar, dom lyssnar, vi delar historier och skratt, vi torkar tårar och vi beklagar oss inför varandra.
DOm bjuder med en på deras kärlekssemester till västkusten, dom drar med in på kryssning, kommer med kärleksråd.
Vi har haft vin/glögg kvällar, vilket har varit helt fantastiskt underbart. EN guldkant i vardagen.
Tack för att ni finns, jag gillar er som FAN

..................

Nr3 *revolt/kris*
Det är när man fyllt 32 som man gör sin första tatuering, bestämmer sig för att bli nunna, för att sen helomvända sig....får ett brev i brevlådan addresserat till "klamydiahuset"
UNDERBAR KRIS......kan bara bli bättre from nu....hoppas jag ;)

.....................

Nr4 *JOBBET*
Började en praktik och den ledde till sommarjobb och extra jobb. Jag är så otroligt tacksam och göad för det. Spelar ingen roll hur dåligt jag än mår så varje gång jag får jobba så blir jag glad.
För att inte tala om den extra inkomsten som blir. Så himla välkommet !!!

...................


Nr5*KÄRLEKEN*
2010 hittade jag den igen, den där gnistan som jag trodde var försvunnen för alltid. Jag vart kär. På riktigt.
Visserligen bestod kärleken mest av att vänta på att telefonen skulle ringa eller pipa till, vänta på att få träffa honom, vänta på att allt skulle ordna sig och att vi skulle kunna leva "normalt"
Så blev det inte.
Jag ångar absolut ingenting. Vi är vänner idag och jag bryr mig fortfarande väldigt mycket om honom som en vän.
Men jg vågade känna, och det är stort. Jag vågade blanda in mina barn och det var ett enormt steg för mig.

.........................

*HÄLSA*
Min hälsa har det ju varit sådär med om jag ka vara ärlig, gått upp MASSOR i vikt, tränat i kortaintensiva perioder.
Rent Psykiskt så mår jag bättre men efter en del kärleksstrul så är hjärtat åter igen krossat så klart, men det läker snabbare nu förtiden.

*PENGAR & JOBB*
Ekonomin är INTE BRA, men liiiite bättre tack vare jobbet.

*FAMILJ*
Känns inte som jag har haft så mycket kontakt med familjen om jag kanske borde haft, det har varit sjukdommar av den allvarliga sorten men som har slutat bra ändå, operationer mm
Men visst har jag träffat dom med jämna mellanrum det har jag absolut gjort.


Säger TACK till 2010 och hoppas på ett underbart och spännande 2011

*PUSS*





1 kommentar:

Lights of Lady sa...

Tack för att DU är en underbar kompis med dem där lite mer guldkant än andra!
Tack för året som gick,och nu kör vi som starkare,positivare,snyggare,motiverade,brudar än någonsin!
Hörs när jag kommer hem 11 januari!
Pussar till pojkarna och stora kramen till dig!
Netta&Max