måndag 27 december 2010

Nu rinner tårarna......

BajsCarro klicka på hennes namn. Läste hennes blogg och hittade inlägget om mig.
För er som inte orkar klicka er vidare så stod det så här:

"Min älskade vän...

Vi lever i helt skilda världar, ändå förstår vi varann. Vi har så jävla sjuk humor, tänker bara på sex hela tiden o kommer förmodligen aldrig växa upp, Bajshumor is da Shit!


Hon skrev visst nåt på sin fb som nån/några tyckte var lite magstarkt, själv läste jag det, skrattade som fan o sen var det inget mer med det...


Sluta aldrig va du!! "

Sen har jag fått ett meddelande från MJ på Fejjan där hon skrivit på väggen: "Sluta aldrig vara DU"

Fan vilka vänner jag har, dom stöttar mig, dom känner mig, dom dömmer inte mig....dom är bäst !!!! Jag kan inte mer än att säga TACK tjejer, ni är bäst och sluta aldrig att vara NI

*PUSS*

Inga kommentarer: