måndag 27 december 2010

Jag skäms

Ok.....i lördags skrev jag en stutusuppdatering på fejjan som JAG tyckt var skit rolig.
Och jag skrev den för att två andra inte vågade, så orden var inte mina men jag stod ändå för det och garvade gott åt ordvalen osv.
Men inser så här i efterhand att det kunde ha varit lite magstarkt för vissa.
Jag kan inte sluta fnissa för mig själv här hemma, hur frigjorda får tjejer vara nu förtiden ??

Inte så värst verkar det som.

 Det kallas humor.
Men det verkar ju som att det svider lite när folk säger saker rakt ut och alla har väl inte min typ av humor heller på nåt skumt vis..


Men som sagt jag skäms faktiskt lite.
Man kanske inte SKA bjuda på sånt där. Det passar sig inte, blev av med en "vän" på FB pga det *S*

Men jag har ju en personlighetsstörning så det finns ju en förklaring.

Jag tog iallafall bort den dagen efter för det kändes fel och lite magstarkt.

*PUSS*

Inga kommentarer: