onsdag 22 december 2010

♥ Dag 25 – En första.

♥ Dag 25 – En första.


Det får bli min första långresa utomlands.
Året var 99. Jag och min bästa barndomskompis LInda hade glidit ifrån varandra lite då hon flyttat till en annan stad, men hon frågade om jag ville med på äventyr och jag sa JA !!
 
Jag hade det ganska lätt egentligen för Linda var en sån som läste på och visste vart vi skulle osv.....!! Jag gled med på det där gula skalet bara (typ)
Vi drog till Indonesien och Nya Zeeland. Och var borta nästan 6mån.
 
Vilket underbar resa, vilka människor vi mötte, vilken gästvänlighet, vilka äventyr och vilka fantastiska minnen. Är så glad att vi gjorde det, är så glad att vi vågade.
Och vi gjorde sånna intryck dom fortfarande kommer ihåg oss 11 år senare på en liten ö utanför Bali !!!
*S* är det bra el dåligt ;)
 


Vi gjorde det bra.

Inga kommentarer: