måndag 27 december 2010

Gårdagen

Gårdagen bestod av snöskottning, städning, smisk, anal6 och bakfyllemat ;D

Festen igår flyttades några trappor upp i stället, vilket passade mig alldeles utmärkt. Jag var inte där så länge, men på kort tid med det sällskapet får man höra mycket skumma grejer. Och jag tyckte jag var störd.

Å jag pratade med syster Liv på fejjan igår......saknar henne massor. Ses alldels för sällan.

Nu sitter jag hemma och drömmer mig bort, är rastlös, uttråkad, pank och bedrövad över vissa saker i livet just nu. Dom är nästan okontrollerbara, men det är mitt eget fel.

men men, en verklighetsflykt hade behövts. en dag i storstan, hotell och urflippning. Jag är i nån trotsperiod igen nu...dryyygt som fan. Kanske har med nån av mina diagnoser att göra.

Nu ska jag göra.............nåt.

*PUSS*

Inga kommentarer: