söndag 19 december 2010

Är sex så himla upprörande ??



Jag och några i min närmaste vänskapskrets är ganska frispråkiga när det kommer till i stort sett det mesta. Och speciellt sex.
Tror aldrig att nån har tyckt det var skämmigt eller blivit generad över nåt samtal vi har haft. Vi är jävligt grova i munnen och skrattar gott åt våran ärlighet.
Ja man kan säga att vi shockar folk ibland.

Men betyder det att vi är dumma i huvudet ?? Ska vi anpassa oss efter alla andra eller ska alla andra anpassa sig efter oss eller ska vi helt enkelt acceptera att alla är vi olika.
Men visst.........jag anpassar mig s klart. Och det mesta sägs ju på skoj (utanför vänskaps kretsen)

Vissa pratar detaljerat om mat, ingredienser, och tillagning hit och dit. Vissa pratar ihjäl sig om sitt handikapp i golf, va den och den sa på golfvändan. Vissa maler på om jobbet..........varför är sex så himla känsligt för.

Är ju en av dom naturligaste sakerna i världen. Muttan, prutten, missionären, S&M, kyssar, grobhångel, onaní, engångsligg, förspel, obefintliga efterspel, romantik, handklovar, oljor............ska jag
fortsätta ???

Jag tänker fortsätta att prata om det,
Men jag tänker INTE skriva detaljerade saker om MITT sexliv, har aldrig gjort och kommer inte att göra.
Men skämta och skriva om ämnet kommer jag DEFINITIVT att göra.

Och för känsliga läsare så var det en liten varning.


Make love not war !!!

Inga kommentarer: