torsdag 30 december 2010

The Nielsen Show

Ragg på facebook.
SÄga vad man vill om mitt självförtroende....men det borde vara bättre. Iallafall om man räknar antalet erbjudanden och ragg och komplimanger jag får. Fattar ingenting

Men nej, självförtroendet suger fortfarande. Det är ju det där med att bekräfta sig själv som fortfarande inte funkar så jävla bra.

Men på tal om ragg.....ja ibland finner jag inga ord. Vissa shockar verkligen. Ibland vill jag spy. Ibland blir jag rädd att hamna i fängelse, ibland undrar jag om alla är lika desperata som mig, ibland undrar jag om allt bara är ett skämt, som en dålig dålig dålig film.
Ganska ofta funderar jag på det faktiskt.

Som jag och "nån" pratade om igår. Kanske är mitt/hans/ert/vårat liv en film och alla runt mig/honom/er/oss är statister.
"The Nielsen show"
Vem vet ??? Ni vet, ni kanske sitter och tittar på mig as we speak.
Och gör ni det så ser ni att jag moonar NU ;)
Kanske måste mitt tråkiga liv bli lite mer action fyllt och då kommer dessa småragg på fejjan till hjälp för att jag ska reagera aå att alla tittare han nåt att garva åt.

OK, nu blir jag paranoid, bäst att lägga ner dessa tankar. Stäng av TV apparaterna nu folket. ;)

*PUSS*

Inga kommentarer: