onsdag 22 december 2010

En underbar eftermiddag/kväll hos mamsen och syrrorna

Vi har firat mamma med paket och mat och tårta.
Grattis älskade mamma på din födelsedag......världens bästa, starkaste och underbaraste mamma i hela världen <3
Älskar dig !!!!


Sen kom Tomten förbi och delade ut fina paket till vildingarna.
Vi syrror hade ett "julklappsbytespel" som var jätte roligt och jag vart nöjd med paketen jag fick :)

Fick en toppning av blivande frisören Emma, hur lyxigt är inte det att ha en syster som pluggar till frisör liksom !!!
Då behöver jag inte tjata så mycket på Ludde att han ska bli det ;)

Nu ligger barnen i sängen, Ludde har haft två rejäla utbrott, jag hade behövt Cola light eller te just nu.
Men jag har ingen cola light och mjölken är slut här hemma :(

Nåväl.......va är väl en bal på slottet ;p

*puss*

Inga kommentarer: