fredag 17 december 2010

Har öppnat min blogg igen

Nu är det till att testa mig själv på hög nivå.
Jag har öppnat upp bloggen för alla. Nu kan folk läsa igen (och Snyggo kan sluta gnälla;)), men tycka och tänka får dom göra för sig själva. Men mina planer är att bli så säker att jag kan tillåta kommentarer från allt och alla och acceptera att alla inte kan gilla mig och det jag skriver.

Kanske är det bara för en liten stund............jag kanske går tillbaka till min trygghet och mina 50 läsare igen, den som lever få se.

Så nu hälsar jag nya som gamla läsare tillbaka till min värld. Och vi kan väl försöka vara vänner iallafall <3

3 kommentarer:

Unknown sa...

Kan knappast tänka mig att det finns dom som ogillar dig, isf är det ju DOM det är fel på!! <3<3<3

Jenny sa...

Hej!
Kul att du har öppnat din blogg igen!
Jag har saknat dig. Du skriver så ärligt och rakt.

Önskar dig en God Jul!

//Jenny

Ankie- Ytlighetens raka motsats sa...

Härligt! Bra och modigt! :)
Kramar