tisdag 28 december 2010

♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick

♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick

Det här kommer göra ont i mitt hjärta.
Ett sista ögonblick med min farmor.
Världens bästa farmor, hon var dålig.....ritkigt dålig. Vi visste att hennes ljus snart skulle slockna.

Den 3:e april-2008 var jag och barnen i lekparken utanför hennes lägenhet. Elisabeth, min kusin från USA var oxå där och hälsade på.

Farmor kom ut till oss, hon hade varit el ska jag säga VAR jätte dålig.............men hon samlade sina krafter och gick ut till oss, satt på bänken i vårsolen och tittade på sina barnbarnsbarn som sprang omkring och busade.

Hon kramade dom, pussade dom och vi tog några bilder.
Jag tog bilderna för jag visste att det kunde bli dom sista på henne. Och så vart det.
Den 11 april somnade hon in....och vi förlorade en ängel här på jorden.

Min älskade och bästa !!!!

In i det sista var hon osjälvisk, omtänksam, snäll godhjärtad. Och det är PRECIS så jag minns henne från början till slutet och vidare i hjärtat.  
MIN VÄN, MIN FARMOR !<3