onsdag 1 april 2009

Jag bara ler hela tiden

Morgonrufset på plats och tevattnet är färdig värmt i micron och så här glad är jag då !!!
Mår så himla bra just nu, känns lite läskigt men jag tänker inte på nåt annat nu än att bara befinna mig i lyckan som jag känner i hela kroppen.


Är det vårkänslorna tro ??

LÄmnade barnen på dagis efter en toppen morgon utan gnäll och skrik.
Vi stannade till och tittade på tågen vid stationen som vi alltid gör.
Lika spännande varje gång.



Efter jag lämnat dom på världens bästa dagis med världens bästa personal så gick jag en runda. Det vart samma som igår: Oti, Hedkärra och Andrasidan. SÅ himla skönt. Hade trevligt sällskap i mobilen (sms) under i stort sett hela min promenad.

Ska strax hämta barnen sen får vi se vart vi tar vägen, Hembygdsgården kanske.

Ikväll blir det iallafall sånglek på Lindgården !! Har med mig hugo denna gång så det blir väl att springa efter honom som vanligt !!

*S*

2 kommentarer:

Anonym sa...

My morning boost !!!!! after see it after read it my life is good

Andrea sa...

Vad glad jag blir att läsa att du mår bra, härligt!! Det kan vara våren, men säkert en massa annat också. Små saker som sätter guldkant på vardagen! Du är verkligen värd detta!! Kram på dig!!