torsdag 30 juli 2009

confessions

Blev lite inspererad att berätta lite hemligheter om mig själv då jag såg att nån annan hade gjor det i sin blogg. var det Marie tro ???
here we go :)

* jag är jätte rädd för vinden....alltså den som blåser ute, inte den 8 trappor upp ;) Hatar när det "stormar". Vill ha nån att hålla om då eller helst vill jag bara sova och inte se och höra. Tycker det är skit läskigt. Är rädd att huset ska flyga iväg eller nåt sånt.






*jag har en secret crush på Ernst (sommartorpet ni vet) Han är bara så himla myspysig och go. Fast med sånna trevliga, mysiga, goa killar/män så har jag lite svårt att tänka mig att ha sex med dom. (borde jag skriva så här?)
Man vill liksom bara kramas där............sex är liksom inte det första man kommer att tänka på. Men kanske det andra ;)


Ja, jag tänker faktiskt när jag träffar nån om han är "fuckable" (som jag och snyggo brukade uttrycka oss) eller inte :D Hemskt kanske......nej, kan killar kan vi.

Så Ernst skulle jag bara vilja ha hemma som en liten sån där gubbe som man kan plcoka fram när man är ledsen. SÅ kan han plantera en blomma och prata med sin härliga röst undertiden........sen kan han ge mig blomman som han planterat, kanske snickra en hatthylla, så blir jag glad igen.
Hur låter det ???
(Läste i en blogg om Ernst där nån hade skrivit: Mina blandande känslor för Ernst. Jag vill kräkas samtidigt som jag vill slicka upp det. *S* Tyckte det var ganska roligt)

* Jag gillar att käka Oboy direkt ur paketet. Mina barn med. Så ler vi och är alldeles bruna i munnen. Leker att vi är monster.

*Drabbas av analattacker under min mens vecka.
*Är rätt kass på det här med sex
*Fiser och rapar okontrollerat jämt !! Och dessutom tycker jag att det är helt ok.
*Vittnat i en rättegång mot ett Nazistbråk.........läskigt
*Är mat/godis missbrukare....kanske inte var nån nyhet direkt.
*Blev av med oskulden i Kärrgruveparken.............jag veeeeeeet *suck* hahahaha
*Har hånglat med en av mina lärare i skolan...................jepp.........big secret !!
*Har provat "magic mushrooms"..........det var skoj !!!
*Har blivit anmäld för misshandel.........anmäld men jag var oskyldig.
*Blivit tagen för snatteri på en klädaffär i västerås...........två BHar och ett diadem :D
*Har läst koranen efter att ha blivit kär när jag var i Indonesien
3 av dessa påståenden är falska ;)

5 kommentarer:

Firesteehl sa...

Jag tror att de tre falska är; att du förlorade oskulden i Kärrgruveparken, att du har läst koranen och blivit anklagad för misshandel.

Marie sa...

Tror inte du har snattat och inte hånglat med en lärare.. eller? men sen då? hm!! svårt! man vet ju aldrig med dig!! haha

Anonym sa...

Neeej Annelie ha ha, börjar direkt fantisera om att det var Gunnar på BF programmet ha ha. Kanske för att han faktiskt är /var ganska läcker ha ha. Men du kanske skojar ha ha! Hoppas allt är bra annars o ha så kul på lördag! //Linda

anneli sa...

hahaha ja gunnar var en heting och ÄR det fortfarande :D

irene sa...

jag tror inte du har: hånglat med en lärare, provat magiska svampar eller åkt dit för snatteri