torsdag 30 juli 2009

har haft en bra dag


Har haft en bra dag idag.

På förmiddagen så gick jag hem till en person som jag tror behövde prata. Vi befinner oss i liknande situation, så det var intressant och givande....men ändå lite skumt och osäkert med tanke på vissa omständigheter. Men jag tror att det hela gick bra. Det kändes ganska bra iallafall.

Vet inte om jag kan hjälpa till så mycket bara försöka att ge råd och lyssna och förstå i detta fall.


Efter det så gick jag hem. Barnen kom och resten av dagen har jag varit som på moln i stort sett. Vildingarna har varit på jätte bra humör, jag har varit på bra humör. Vi har lekt och busat, tittat på film, varit i lekparken...varit hos snyggo och lagat middag, och nu sover dom.


I dag är livet härligt och det tackar jag mina underbara barn för.


Inga kommentarer: