onsdag 29 juli 2009


I morse blev jag väckt av snyggo som ringde och frågade om jag ville käka lunch med henne på stan, hon skullé bjuda.....så sött. Visst dock inte om jag skulle hinna eftersom jag skulle till västerås senare.

Fick ett sms av goa Jennie som ville bjuda mig på frukost, så vi åkte till Vallonen där vi satt och pratade. Åååå va jag har saknat henne !!!! Tack för idag vännen !!!! Vi ses i morgon förmiddag.


Sen iväg till västerås med mamma och systrar. Dom dumpade av mig på stan där jag träffade världens mysigaste Nettan. Så himla trevligt att bara lyssna på hennes härliga historier....hon kan prata hon ;) Tack för att jag fått skratta i dag ;)


Vilka härliga vänner jag har !!!


Åkte hem med mamsen....handlade på Coop nära. Mums....;)

Nu hemma. Skulle egentligen till hamnkrogen ikväll, men planer ändras och jag tror att det var bra idag. Ska istället till Västmannagården med J för att bara ta det lugnt. Älskar det stället.


På återseende.


Kraaaaam

Inga kommentarer: