lördag 25 juli 2009

Vilken tur jag har

Vilken tur jag har som har världens bästa vildingar


Har haft en jätte bra dag tillsammans med mini. Så mysigt. Och jag tror han gillade det. Att få vara i centrum hela tiden. Ingen att konkurrera med om min uppmärksamhet. Gå åt det håll som HAN ville, och bara få mysa.

Och oj va vi mös................pussar och kramar....jag älskar dig........bus och ännu mera mys. Ja verkligen en jätte bra dag.

Vi tåg tåget till Ängelsberg där vi spenderade två timmar.

Sen tåg hem, Hugo somnade. När han vaknade igen så gick vi till lekparken, lagade mat, cyklade, sniffade aromat, tittade på film och..................ja hade det hur bra som helst. Bilder kommer i morgon.


Visst känns det lite tomt utan Ludde, men jag kopplade bort det riktigt bra. Såg ju på snyggos blogg att han hade det HUR BRA SOM HELST, och det var lättare att koncentrera sig bara på mini då :)

Tack snälla rara Paulina för att ni bjöd med er Luddis. Han var så mallig när han berättade om hans dag och att han hade åkt karuseller mm. Blev riktigt rörd.


Sen måste jag ju bara säga GRATTIS till Maria och Fredrik som idag har blivit man och hustru. Stooooor stooooor kram från mig. Och all Lycka i världen önskar jag er !!!!

(snor ett citat jag hörde på ett bröllop för några år sedan)

"Hoppas att eran kärlek är modern för att klara av nutidens påfrestningar, och gammeldags nog att hålla för evigt" (typ nåt sånt)

2 kommentarer:

Andrea sa...

Viket otroligt fint citat! Det ska jag bära med mig, och verkligen hoppas på!

Marlene sa...

Ett citat man verkligen borde ta till sig...